Karin's mini en maxi interieur

.

dinsdag 11 mei 2010

1:1/1:12 Vintage Kroon/Crown

1:1 Wij hebben geen brocante interieur maar omdat ik het toch wel leuk vind heb ik onlangs deze oude kapstok geschilderd en aangekleed met diverse items, o.a. mijn mandje waar ik als kind heel veel mee heb gespeeld, zeep uit Frankrijk, zelfgemaakte Tilda pop en hartjes en een kroon.


1:12 De kroon heb ik geprobeerd na te maken, hij is nog niet helemaal perfect maar dit is dan ook de 1e poging en er zullen er nog wel meer volgen.




9 opmerkingen:

  1. Wat is je kapstok mooi geworden, prachtige accessoires ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Karin. How wonderful these your new work! The crown is very beautiful, you may already be satisfied.
    And the frames are also beautiful :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Karin,
    It all looks great! The minis and the maxis!
    Mercedes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karin,

    Heb je het lekker gehad? Ik zie er weer naar uit dat je bijna al weer langs komt! Ik weet al wat we gaan maken, maar daar krijg je nog wel een mailtje over! Ik vind je kroon heel goed gelukt en je weet het oefening baart kunst, dus de volgende wordt nog leuker!

    Ik vind je kapstok prachtig, maar dat wist je al,haha!

    Fijne dag nog,
    X Sab

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 1:12 minis look like 1:1! Great job! I love this little crown:))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo'n oude kapstok past in ieder interieur, hij is heel knap aangekleed, zijn die kadertjes en kroon 1:1 of 1:12. Al om het even het ziet er heel knap uit
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry, ik zal in het vervolg aandachtiger lezen dan hoef ik geen domme vragen te stellen :-))
    liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for all your compliments!

    Sabiha....ik heb nog geen mailtje ontvangen..LOL

    Ingrid....haha..geeft niet hoor, je hebt het helemaal zelf opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kapstok geweldig!

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen