Karin's mini en maxi interieur

.

donderdag 6 oktober 2011

Hollands/Nederlands/Dutch

Af en toe is het zo heerlijk om te surfen, op het internet wel te verstaan!, het andere surfen laat ik liever aan mijn mannen over.
Waar ik vroeger een dagje voor uit trok kan ik nu wel eens in een verloren uurtje doen, shoppen!
En al shoppend kwam ik vandaag weer leuke spulletjes tegen in deze mooie Hollandse stijl in een nieuw jasje, in schaal 1:1 wat natuurlijk altijd weer inspirerend werkt om het in schaal 1:12 te gaan maken, daar heb ik nu nog geen tijd voor maar wie weet in de toekomst!?

Prachtige landelijke plankjes voor in de keuken

Quiltdeken met oud-Hollands tegeltjespatroon

De alom bekende hollandse klompen, gepimpt met stip

Van postzak tot kussen......

hartjes......

en tas.


3 opmerkingen:

  1. I like the Dutch things you found!
    Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karin, thanks for the comment - and congratulations on the day that was September 28.! My birthday was 3 October:). There are several bloggers from the Stavanger region, including http://jannelandet.blogspot.com/. Hope you can go there.
    Mona

    BeantwoordenVerwijderen