Karin's mini en maxi interieur

.

dinsdag 10 augustus 2010

Vloerkleed 1:12

Na het bed en de kapstok is nu ook het vloerkleed klaar.

Ik was eraan begonnen in de vakantie, halverwege kwam ik er achter dat ik materiaal tekort zou komen, vanuit Italie een mailtje gestuurd naar http://www.minimani.nl/ en toen ik thuiskwam lag er een envelop met inhoud voor mij klaar.

Tussen het draaien van de vele wassen, het strijken en ook weer alles opruimen door heb ik het kleed nu snel kunnen afmaken, Helene nogmaals hartelijk dank voor je supersnelle levering!

Een foto van alledrie op de tuintafel:

6 opmerkingen:

  1. Te ha quedado fantastico!!!
    Me encanta la alfombra.
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the bed! The carpet looks great too.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vloerkleed is echt prachtig geworden, en het past perfect bij de rest!!!

    Leuk hoor op vakantie gaan, alleen dat wassen daarna is iets minder,haha!

    Sabihax

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really love your bed and the linnen! The carpet is beutiful, great job!

    Lena!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karin ¡Que hermoso!!! me encanta ( =
    Saludos
    Flor

    BeantwoordenVerwijderen