Karin's mini en maxi interieur

.

donderdag 4 november 2010

Pink Ribbon

Stichting Werkgroep Noord te Spijkenisse heeft afgelopen maand een veiling georganiseerd, de opbrengst is geheel voor Pink Ribbon.
Er zijn veel miniaturen gedoneerd en er zijn vele minaturen via internet geveild en verkocht.
Een goed doel om voor te doneren en op te bieden want het kan ons helaas allemaal overkomen en geld voor onderzoek is daarom hard nodig.
Ik ben blij dat ik op deze manier mijn (miniatuur)steentje heb kunnen bijdragen om zo meer onderzoek mogelijk te maken.
Ik was de hoogste bieder op dit allerschattigste echte 'Nella-popje', ze heet Janske Pink Ribbon, en was vergezeld van twee kleine eendjes, zijn ze niet lief?????????


3 opmerkingen:

  1. Ze is echt prachtig...maar ik verwacht ook niks anders meer van een Nella popje!! :-) Prachtige kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen